fredag 19 augusti 2011

Bokförslag för september

Jag läste just ett inredningsreportage hemifrån programledaren Josefine Sundström och blev varse att hon skrivit en roman. Min första tanke var att det säkeeert var något glättigt och ytligt i stil med Martina Haag och Sara Kadefors. Jag brukar vara skeptisk till mediekändisar som hoppar över till att bli författare.

Sedan förstod jag att boken behandlade ett ganska tungt ämne och blev intresserad. Efter att ha forskat vidare har jag bestämt mig för att läsa Vinteräpplen.

Vad tror ni? Blir den bra som nästa månadsbok?

4 kommentarer:

  1. Har kikat på den i bokhandeln, så den blir jättebra! /Karro

    SvaraRadera
  2. Bra förslag! Jag börjar en kurs nu till veckan, får se om jag hinner läsa den, men jag beställer den i alla fall och kommer åtminstone in o tjuvkikar på er andras kommentarer sen! :-D

    SvaraRadera