måndag 25 mars 2013

Nästa bok: Wallflower

Då har vi bestämt att nästa bok blir Stephen Chbosky´s Wallflower (jag kommer läsa den engelska versionen). Yllet föreslog deadline till 25 april vilket jag tycker låter alldeles utmärkt. Hoppas alla blir nöjda och glada!

Pst: Jag har nu lyssnar klart på Belinda Bauers "Mörk Jord" och börjat på nästa, "Ni älskar dem inte" (fördel med att köra bil nästan 2 timmar per dag). Bara för att inse att det finns en bok däremellan! Typ fristående böcker med där personerna återkommer utan att då vara de centrala i sammanhanget. Åh! Kan lätt rekommendera dessa även till er som inte gillar deckare/kriminalromaner då de mer är relationsromaner trots genreindelningen. Gillar dem skarpt!

4 kommentarer:

  1. Hoppas att ni gillar Wallflower, själv tyckte jag att den var jättebra! :)

    SvaraRadera
  2. och nu på här också.
    Tyvärr såg jag filmen på ett plan nyss, så jag har oerhört svårt att få ur karaktärerna ur huvudet. Men det är ändå en jag vill läsa, så det är bara att motarbeta :)

    SvaraRadera
  3. och nu är jag klar, när kommer den diskussionen egentligen? ;)
    det var en redig bladvändare. Det är ju så korta "kaptiel" så man kan hela tiden hinna ett till... :D

    SvaraRadera